Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra Mårtensson - 13 oktober 2008 20:33

Du borde vilja, du borde försöka, du borde bara helt enkelt

Av Sandra Mårtensson - 13 oktober 2008 20:23

Ja de är så att jag fått fisk på hjärnan och därför fick min blogg den rubriken denna gången. Fisk står för mig för kärlek, jag vet att det låter löjligt men jag är sådan. Det går tillbaka till en av mina tillfälliga kärlekar som jag trodde var min guldfisk... han var de där nappet som alla ville ha men ingen fick förutom jag... men ja fick inte honom ordentligt heller.


Jag är så less, jag är inte ens deppad över min tillvaro längre, jag har övergått till att nästan vara likgiltig inför allt sådant. Men men... sånt är livet... you know, life's bitch.


Det känns som om jag ligger efter utan att ha någon kontroll över det, jag är inte dum så det är inget sådant som orsakar min försening...det är bara min ork som sviker.


Püss püss

Av Sandra Mårtensson - 12 oktober 2008 21:25

Det är lite synd om mig... jag har ingen ledig tid i mitt liv längre.


Jag går i skola måndag, tisdag och onsdag. I och för sig så har jag inte så svårt för skolan men ändå...

Torsdagar och fredagar spenderar jag med att praktisera på Järnvägsrestaurangen/P&P's/Harry's i Ullared.

Lördagar och söndagar spenderar jag jobbandes på samma ställe.

Jag orkar kanske inte alltid.


Rädda mig

Presentation

Omröstning

Jaha...vad säger du?
 Boll
 Banan
 Pling
 Plong
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards