Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Sandra Mårtensson - 20 oktober 2008 10:54

Anser du att jag förtjänar att bli kallad slampa? Har jag gjort mig värdig att bli sedd så? Jag har kämpat, låt mig vara.

Av Sandra Mårtensson - 20 oktober 2008 10:46

Det är inte det att jag tror att jag inte kan, det är det att jag vet att jag inte kan prestera så väl som jag önskar. Jag känner mig dum när jag inte vet hur jag skall göra.


Jag känner mig allmänt dum för tillfället, inget går ihop i min värld. Jag klarar inte av mitt liv som det är för tillfället. Problemen hopar sig även om jag försöker att reda ut dem, så sent som igår fick jag skäll för att jag inte alltid har tid. Jag blev ombedd att ta hand om lilla Linnea men jag känner det att jag inte klarar av att ta hand om henne nu, jag måste försöka bli klar med min Svenska C uppgift.


Mina svårigheter med att komma igång och hålla farten uppe har krånglat till det hela för mig... jag har tillåtit saker att komma ivägen för mig då jag ansett att jag inte haft tid eftersom jag jobbar och pluggar och tiden där emellan spenderar jag på resande fot på väg.


Jag tar ett nytt steg dag för dag, mina steg är löjliga. Mina steg är dåliga.

Presentation

Omröstning

Jaha...vad säger du?
 Boll
 Banan
 Pling
 Plong
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards