Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Sandra Mårtensson - 26 oktober 2008 22:58

Jag har ont i handleden... det skrämmer mig. Två fingrar gör extremt ont och detta skrivs till mesta del med min vänsterhand då det är högerhanden som krånglar.  Jag kan bara använda pekfingret på högerhanden resterande gör för ont att använda. Jag 'är rädd att de ska vara som för min mor något återkommande problem med handleden :(


Jag har en väldigt irriterande människa på min msn...

snyging@hotmail.com

personen utger sig för att heta Sarah och vara ifrån Uppsala. Jag pallar inte med och jag skiter fullständigt i vem denna människa är. Den kräver iaf att jag skall visa mig i cam för att bevisa att jag är tjej... men vad fan bryr ja mig om den vet om ja e tjej eller ej? Jag är inte intresserad av något litet homo som vill ragga på mig eller en ful gammal gubbe som tänder på att leka brud. Dra säger ja bara. Dra!


Fan va arg jag är

Presentation

Omröstning

Jaha...vad säger du?
 Boll
 Banan
 Pling
 Plong
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards